Thank You For The Music

för tillfället sitter jag i karlstad hemma hos min underbara bedårande vännina stina
frida spelar piano och använder bara dom finaste noterna
det är så vackert att man vill flyga iväg till himmelriket och skrika, hör ni så vackert hon spelar, det slår alla änglar med hästlängder
i vår närhet befinner sig även den magnifika moa och den strålande simone
tillsammans är vi fem oslagbart underbara, vackra kvinnor i sina bästa dagar
fridas pianospel beskriver stämningen inom mig, allt är luddigt i kanterna och det finns inga hårda hörn att snubbla in i och slå sig, jag ler automatiskt och känner mig naturligt hög
den människan som inte har hört frida plocka fram sin musikaliska sida kan inte påstå sig ha hört något vackert
den människan som inte har sett mina vänner kan inte påstå att de har sett något vackert
och som jag önskar att det här aldrig behövde ta slut
låt mig stanna i den här känslan för alltid



för övrigt är jag kär men jag ignorerar det så gott det går
bättre att förtränga sina känslor än att få dom sårade
love is a battlefield, men jag orkar inte kämpa när jag vet att jag bara kan förlora

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0