Stoppa Mig Juni (Lilla Ego)

lilla ego FY SKÄMS
jag är nog en av jordens mest egocentrerade människor tror jag
jag pratar alltid om mig själv
venne varför men jag tycker väl att jag är ett fint samtalsämne
nejdå men jag har väl inget annat att prata om
nolifer for life
ni vet en sån där som sitter uppe till fem på morgonen och disskuterar skillnaden mellan juice och fruktdryck
det kallar jag nolifer for life
i alla fall
nu är det tisdag, väldigt tidig tisdag men ändå
det innebär att det är mindre än ett år till lilla ego blir myndig :D
ska på fullaste allvar räkna ner dagarna
364 nu då
det är ganska många, men dagarna går så fort så det kommer vara 6 oktober 2009 in no time
nu ska jag sova
för då går tiden verkligen jättefort
SWUSCH säger det bara så är det ny dag
och jag är övertrött och helt duracellkanin fast egentligen är jag svintrött och kan knappt hålla huvudet uppe
varannan sekund smäller hakan i bröstkorgen
okej godnatt sverige
dröm många mardrömmar, då verkar verkligheten så mycket bättre
puss <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0