Shoreline

som sagt hade jag skolfoto idag
blev nog det värsta någonsin och jag hatar mig själv och hur jag ser ut och jag vill bara ändra allting
sen har jag varit rätt depp mest hela dagen på grund av olika anledningar
känner mig utfryst och ensam och alla är skittykna mot mig
hade tänkt skippa sista lektionen men gick ändå
och då var vi två lag som skulle tävla om ingredienser till tårta som vi skulle göra
jag kom i samma lag som dom som typ är mest tykna mot mig i klassen
vilken var lite </////3
såg i ögonvrån hur några gjorde gester och fick lite kommentarer som inte gjorde mig jätteglad
sen åt jag tårta och då fick jag bara massa ångest
nu känner jag mig fetast i världen, kanske delvis på grund av att jag är det
hatar mig själv, verkligen HATAR
vill inte se ut som jag gör, vill inte vara som jag är, vill inte leva det liv jag lever
jag önskar att ALLT vore annorlunda
nu ska jag gå och spy
hejdå

Kommentarer
Postat av: frida

jag hatar dom som gör miner. jag kan slå dom om du vill.

2008-10-02 @ 20:49:09

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0