Ramlar

hejsan hejsan tjejen med kollen här
jag har åter igen bevisat att jag förtjänar min första plats på listan över sveriges bästa på att planera och ha koll på stuff
imorgon har jag skolfoto
såg det sent som in i helvete igår på en skylt
jahop 08.45 smäller det
jag gillar inte skolfoto
mest för att jag alltid blir så kass och sen får alla i skolan se min kasshet
men c'est la vie i guess
fint att jag har bara skitfula kläder
i alla fall har jag provat hela min garderob idag typ
eller ja, den delen som är här i skolan i alla fall, allt är ju typ hemma </3
cut på det
men som ni kanske märker har jag humöret uppe trots det
idag är jag ledig all day
eller hade egentligen en lektion på förmiddagen visade det sig men jag vet inte ens vad det var för nånting, nån konstig som jag aldrig har haft förut
i alla fall resten av dagen är det svenska, engelska och samhälle och jag har redan läst allt det, score
så nu sitter jag och är helt ensam på mitt rum
vilket fick mig att tänka på en sak
jag är ENSAM på mitt rum :D asså min roomie är typ på praktik i holland så jag är ensam fram till höstlovet
femton skratt på det
dock är det iskallt här inne så jag kommer dö av köld
det är ju kanske lite mindre bra
men sånt är livet man kan inte få allt
ska försöka låna en moppe av någon och dra upp till harplinge och handla lite svullsaker samt blåbär
okej för övrigt fryser jag som en ko
kallt ute kallt inne
usch ska klä på mig mer kläder nu
okej adjö for now

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0