Pärlor

jag vet inte riktigt om det är meningen att man ska blogga såhär mycket?
på tre dagar har jag typ skrivit femtioelva inlägg, alla typ tretton mil långa
men okej nu gör jag såhär
det regnar som jag vet inte vad
man brukar ju säga att när det regnar är det änglarna som gråter
mitt namn betyder den änglalika
om ni är smarta lyckas ni göra kopplingen
ingen underbar dag direkt
har haft så fruktansvärt tråkigt
och känner mig så extremt ensam och utanför
okej kul att ingen vill umgås med mig
för övrigt har jag harry potter abstinens
och har varken nån av böckerna eller nån av filmerna här på skolan
jag behöver harry nuuuuu
och jag är även väldigt trött
har en känsla av att jag kommer somna ganska tidigt
fast jag måste duscha och platta håret först
usch jobbigt
jag vill bara somna direkt
men jag har ju som sagt skolfoto imorgon och nej jag har ingen större lust att se ut som ett bergatroll då
så duscha, platta håret, sova
bra plan
okej klockan är fem nu jag kommer typ somna klockan sju ikväll haha men det är ju fint
asså jag borde verkligen duscha nu för jag orkar knappt hålla ögonen öppna
men jag orkar liksom inte resa mig upp och snubbla in i duschen
så jag sitter här och svammlar
okej ska gå nu
ha det bra over and out

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0