No Time For Us

nu har jag just ätit
pasta och korvstroganoff
var inte så gott men jag var så hungrig så jag kännde inte ens smaken jag bara svepte en hel portion på typ femton sekunder
nu sitter jag och har precis bytt om till ridkläder
ska snart dra ner till fjällare för att rida
men jag känner mig så sjuuukt opepp på hästar idag asså
vet icke varför
antagligen för alla är bättre än jag och jag känner mig så pissigt usel och alla tycker jag är typ dum i huvudet som kommer och stör deras ridlektion
typ så känns det i alla fall
och jag vet inte hur jag ska göra
vill helst inte rida alls
men då kan jag ju inte heller bli bättre
men ååh jag vet inte
ska i alla fall rida nu, like it or not (not)
jag har verkligen tappat intresset för att rida när jag bara känner mig som en okunnig klump oppslängd på en femhundra kilos varelse
fin födelsedag
ingen vet att jag fyller år så jag har inte fått ett enda grattis eller leende
alla är lika bitchiga som vanligt
och usch jag vill inte att det ska vara så här
och jag har hemlängtan
fifan
jaja ska gå och rida nu
jippie inte
usch :(

Kommentarer
Postat av: stina

du är säkert bättre än vad du säger. du kan aldrig erkänna att du är bra på något så du är säkert minst lika duktig som de andra!

2008-10-06 @ 14:43:54
URL: http://shlus.blogg.se/tankar

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0