Just Like Heaven

okej never mind mitt förra inlägg jag var inte mig själv
och asså jag har inte alls funderat på att dö
det var ganska impulsivt eller mest asså mådde väldigt dåligt bara just då men asså jag ska inte ta livet av mig verkligen inte
men i alla fall jag ringde M för att typ terrorisera henne som jag brukar göra när jag är lite low (sorry)
och då var det så att hon umgicks med sina vänner S och E
och så hade dom högtalartelefon och jag blev jättelycklig för dom sa massa konstiga saker och då blev jag glad och så skrattade dom jättemycket också och då blev jag ännu gladare
och så tänkte jag att jag önskar att jag vore där
sen dog Ms telefon och då fick jag panik
för jag kan inte sluta ett samtal utan att säga "hejdå"
och ingen av dom var inne på msn eller något och jag vet inte hur jag ska lösa det här
usch och fy vilka problem man har
och jag tycker att det känns lite sent för att ringa hem till henne för tänk så ligger hennes föräldrar och sover typ
sorgligt värre <///3
nu vet jag inte heller vem jag ska vara
asså usch nu får jag panik för att Ms mobil dog
asså fult att jag bara skriver första bokstaven i folks namn
men asså det låter mystiskt och jag vill att folk ska tänka "oj vad mystiskt, vem kan det vara som hon pratar om"
okej ja nu kanske jag försöker ringa hem till M (mystiskt) och hoppas att jag inte väcker någon sovande människa

Kommentarer
Postat av: M

det var fint att prata med dig hjärtat

2008-10-12 @ 01:21:24

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0