High

idag har varit en konstig dag
allt har varit dåligt och jag har tänkt alldeles för mycket på saker som gör mig ledsen
jag har haft ont i hela kroppen och jag har gråtit mer än jag har gjort på väldigt länge
jag har kännt mig ensam och uttråkad och haft en förfärlig massa ångest
jag har haft abstinens eftersom jag försöker trappa ner rökandet
men ändå har jag mått bra av ingen anledning alls egentligen
dagen har flutit på utan några större problem
förutom att jag halvt amputerade foten på en tjej, men det hör inte till saken
att jag dessutom var nära på att skjuta huvudet av en annan tjej är inte heller relevant
nu på eftermiddagen åkte jag till flygstaden
och jag fick en plan att man borde sätta upp en gigantisk klocka typ vid busshållsplatserna där så man vet vad klockan hela tiden (höhöhö jag är så rolig)
nejdå men jag är så pepp på framtiden
jag har fått massa idéer om vad jag vill göra till exempel på sommarlovet 2oo9 och sen vad jag vill göra efter jag har tagit studenten
och jag tror minsann att mitt liv kommer bli riktigt trevligt
så vill ni haka på mina trevliga planer är det bara att göra så
planen för nästa sommar innehåller hästhästhäst hela tiden om det går som jag vill
och planen efter gymnasiet är ett mysår i london
sen vet jag inte riktigt hur det blir, jag är ju egentligen inte allt för mycket för att planera och hålla på
jag är ju egentligen ganska impulsiv och spontan
så jag vet inte hur mycket av mina planer som kommer besannas eftersom jag säkert kommer på något annat jag vill hitta på då
vi får se
livet är ett äventyr
jag längtar så tills jag ska få upptäcka vad världen har att erbjuda
snälla säg att det är något bra
snälla gör så att gräset verkligen är grönare på andra sidan

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0