För Sent För Edelweiss

okej jag har inte blivit mycket klokare när det kommer till valet av kläder inför morgondagens fotografering
men det löser sig nog i sinom tid
förhoppningsvis kommer jag på det innan fotograferingen äger rum
blir jobbigt om jag kommer fram till bästa klädseln sisådär en minut efter att bilden är tagen
men jag tror inte att jorden går under om det skulle vara så att jag inte har den allra snyggaste klädseln i världen
förhoppningsvis
nu på kvällen har det varit mycket dramatik här på skolan
eller mycket för att vara skolan
där satt jag i biosalen och kollade på oskyldigt dömd
helt ovetande om vad som skulle ske
plötsligt rivs jag ut ur filmduken och landar med ett magplask i verkligheten
det tjuter som in i norden och jag går ut för att se vad som står på
då är alla på väg ut
jag frågar om det är brandlarmet och får till svar att det är det
så jag går ut liksom alla andra
det var verkligen jättemysigt att stå i kylan och spöregnet med mjukisbyxor, linne och en tunn kofta
och vi fick inte gå in förrns dom visste varför det tjöt :)
jag frös halvt ihjäl och skakade som ett asplöv
tre gånger denna vecka har brandlarmet gått, dom är så überkänsliga
gång 1: en tjej duschade väldigt varmt och ångorna när hon öppnade dörren till badrummet satte igång larmet
gång 2: några poppade popcorn som blev lite brända
gång 3 (nu): några rostade bröd (tror jag det visade sig att det var)
men ja det var ju fint
okej ska försöka sova lite nu innan jag ska upp och låtsas vara vacker ännu en dag
kanske åker hem imorgon kväll, får se hur jag gör med det
puss på er
over and out

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0