För En Lång Lång Tid

oj vad lång min To Do List är idag
hela 12 punkter, och bara 2 av dom är avklarade so far
kommer nog bli en lång dag
som ni kanske vet är jag ju besatt av listor i alla dess former
och ja det är allt från +/- listor till "att göra" listor till packlistor
allt möjligt gör jag listor av
listor <3
mitt liv skulle nog inte fungera utan listor, det är ungefär den enda strukturen som finns i min värld
listor är bra på att hålla ordning på saker och ting
och det är bra för jag kan inte hålla koll på allt själv
okej var inte tänkt att det här skulle bli en kärleksförklaring från mig till listor
tänkte bara berätta att jag var lite skämmig igår
vi fikade och lyssnade på musik på genetiklektionen
musiken återfanns på youtube, och jag klickade hela tiden fram massa BD
(något som inte var något vidare populärt bland mina classmates som typ hatart)
i alla fall, så kom det ju då massa henrik-klipp i musikvideorna
och jag typ skrek "ÅÅÅÅHHW MIN LILLA ÄLSKLINGSNUTTEPUTTE, SÖÖÖÖÖTNOOOOOS <3333"
och typ sprang fram till datorn och gick in på google och sökte på henrik berggren på bilder
så klickade jag runt och typ sa till alla "ååååååååååh så sööööt" alla ba "eeeh?"
sen typ blev min musikdiktatur avsatt och min efterföljare hade dålig musiksmak så jag dog
det bjöds på bland annat E.M.D och liknande band
LOVELY jag dog som sagt, fast först åt jag kladdkaka som min lärare hade bakat
det var det godaste jag har ätit i hela mitt liv
sen dog jag
okej måste nog återgå till min To Do List nu asså om jag ska hinna med allt innan det blir en ny dag
posshaaai <3

Kommentarer
Postat av: frida

lycka till med listorna min gullesnutt.

henrik berggren är bra och dom är konstiga.

2008-10-22 @ 14:23:52

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0