Bixby Canyon Bridge

hatar att inget funkar
tänkte låna en moppe av någon
nehe för ingen har typ moppe i alla fall ingen som vill låna ut
så gick jag runt och tiggde lite
men alla är ju så snåla :(
så här sitter jag med kurrande mage, inga kontanter typ och zero blåbär
dör lite på allt </3
random tjejen igår hade inte fått tag på hon med moppen så blev inget då
men pratade med henne idag och en skulle handla typ efter skolan och då kunde jag typ få av henne
så okej hoppas det löser sig
ikväll är det pannkakor, gott
ska köpa typ chips och ostbågar och choklad på fritids också
dom kommer tycka jag är värsta fettot
but i don't care
dock kommer jag bli så råfattig så jag kommer inte kunna äta middag imorgon men i don't care
kommer svälta ihjäl men äsch sånt är livet
klarar inte av denna tristess och totala brist på saker att göra
känner att jag borde skaffa moppe
men jag har ju inga pengar, kan ingen donera lite pengar eller en moppe till mig?
ingen? okej tack ändå för ingenting
och jag orkar verkligen inte åka med till flygstaden eller eurostop eller var dom nu skulle ikväll
även om jag skulle behöva det
i alla fall
kan ingen komma och underhålla mig?
vi kan sjunga falskt så högt att det skakar i marken och så kan vi dansa fågeldansen
eller nått sånt
ingen här vill ju typ umgås med mig så jag känner mig så überensam
okej fis på dagen
bye for now

Kommentarer
Postat av: stina

jag hade kommit och sjungit falskt med dig. om jag kunnat.

2008-10-01 @ 15:52:16
URL: http://shlus.blogg.se/tankar

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0