Army of Dreamers

som alltid tappar jag intresset efter ett tag och fullföljer aldrig det jag påbörjat
nu då bloggen, börjar med 14 inlägg på tre dagar och sen har jag tröttnat
jag förstår fortfarande inte poängen med blogg så jag har ingen aning varför jag håller på
liksom, blogg är ju typ som en dagbok, fast på internet, så att folk med jätteintressanta liv kan skriva och alla andra kan läsa och bli avundsjuka på att man själv bara har suttit och stirrat på sina tår hela dagen
och jag har ju då inte direkt något intressant liv
så varför bloggar jag egentligen
äsch i don't know, i don't care
idag fyller jag år
det är inte varje dag man gör det
på ett ungefär en gång varje år typ
jag är jätteübermega hungrig och sitter bara och tänker på mat just nu
så jag ska försöka stå ut en timme till för då blir det lunch
tack gode gud
ååh hoppas det är någon god mat annars självdör jag
okke puss hej

Kommentarer
Postat av: stina

grattis finaste du!<3

2008-10-06 @ 14:41:53
URL: http://shlus.blogg.se/tankar

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0