Yellow

jag är så otroligt förvirrad och vilse just nu
jag vet inte vad jag ska göra med någonting och det känns som om tiden tickar förbi fortare än någonsin
det är så många val som jag måste göra
så många viktiga, avgörande beslut som måste fattas
och hur jag än väljer att göra kommer tvivlet finnas kvar
när jag låter andra välja åt mig blir det bara fel i slutändan, så nu måste jag verkligen bestämma mig på egen hand
det handlar inte längre om vilken tröja man ska ha på sig eller vilken film man ska se på bio
jag önskar att det vore enkelt
kanske stjärnan som föll igårkväll var min
kanske jag bara är en i mängden
ingen förstår nog vad jag menar, men som sagt, jag är förvirrad, så då blir det knas av allt

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0