Smart Drag Mr. Christer

eller NOT
okej gott folk
vissa saker är sånna saker som jag funderar över
och jag önskar att jag visste svaret på dom sakerna
men jag är för feg
och jag tycker att tre är tre för mycket och fyra är typ samma sak som att dö
jag önskar verkligen att jag var bästa vän med harry potter, han kan ju trolla och så
ååh jag önskar att han kunde trolla åt mig
då vet jag precis vad jag skulle vilja ha
[four letter word]
hur kommer det sig att du är så viktig?
jaja du kan väl få alla önskningar
alla lika siffror och fallande stjärnor
go ahead, take them, okej det har du ju redan gjort
vetu, jag orkar inte
jag orkar inte att min kärlek strömmar ut som genom ett öppet sår
för det håller på och tar slut nu
jag vill inte få slut på kärlek
vem var det som sa att det inte finns någon gräns för kärlek, well, den personen är dum i huvudet
om man inte får tillbaka det man ger så har man förlorat det
du vet att det är dig jag menar
och som sagt tre är tre för mycket och fyra är typ samma sak som att dö
så därför pratar jag för mig själv, rakt ut i luften
för det kan man göra en miljon gånger utan att dö
ibland kommer folk så nära sanningen
och snart kommer jorden gå sönder av att jag stirrar på den
allt för att slippa möta en blick som säger att den personen vet allt om en

jag säger det här på fullaste allvar, jag är tom nu
jag har ingenting kvar och jag vill verkligen inget annat än att dö
jag orkar inte må såhär
jag orkar inte vara ett skal
vilket är det minst smärtsamma sättet att dö på?
tacksam för svar

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0