Poker Face

jag vet verkligen inte vad jag ska göra
jag kan inte säga det en gång till
det måste få vara såhär, jag måste inse att det här är det bästa jag får
jag är inte en sån människa som får det jag vill ha
när ska jag sluta drömma om stjärnorna när det högsta jag någonsin kommer komma är till taket på mitt hus
jag bryr mig inte om vad andra tycker, det är bara vad du tycker som spelar någon roll
och jag vet att du antagligen tycker att jag är världens största jävla tönt men jag vet redan att jag är det, det har jag fått lära mig sen jag var 5 år, det kommer inte direkt som en chock
och jag har redan gjort bort mig mer än en gång så jag bryr mig inte längre
jag struntar i att jag inte känner dig
och jag bryr mig inte det minsta lilla om vad resten av jordens befolkning anser är skönhet
det enda som spelar någon som helst roll är vad du tycker
de enda kommentarer jag verkligen tar åt mig är dina
jag hatar, verkligen HATAR mig själv för att jag känner såhär
och du kommer aldrig förstå hur mycket jag lider av det
jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att jag hade makten att bestämma över mina känslor men jag kan tyvärr inte det
jag vill bara vara någon som är vacker i dina ögon
jag struntar i vad alla andra tycker
och jag hatar det

Kommentarer
Postat av: http://emilkling.blogg.se/

du är å vacker, åh jag tycker inte du är en tönt!

angelica , du är skitsnygg , men jag är inte kär dig! , du kan jag inte rå för!

puss

2008-11-01 @ 02:25:05

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0