Longing For Lullabies

passande låt för tillfället
det är sen söndag som har gått över i tidig måndag
klockan är halv fyra och jag känner att jag verkligen verkligen borde sova
men det är faktiskt inte det lättaste ska jag be att få tala om
okej jag utgår ifrån att alla har sovit sisådär en sjudundrans massa gånger så ni vet ju antagligen hur det är att sova
fast jag tycker att det är svårt :(
och så blir jag stressad när jag tänker på att jag ska vakna om fyra timmar och kila iväg till skolan
och jag har en nedrans huvudvärk och jag är förkyld som en oxe
och jag ligger efter i matten och det ska jag ha först
och jag börjar inte ens förrns klockan tio men jag kommer ut till skolan klockan åtta
så jag ska äta frukost och sen räkna matte fram till lunch hade jag tänkt
oj vad intressant
ska faktiskt tvinga mig själv till att sova nu så godnatt

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0