K K K K K Come On

mkei jag är fedt pepp på stuff nu
inget särskilt eller så nejnej
mer typ nu-ska-jag-äta-en-banan-FY-FAN-VAD-PARTY
aah
för övrigt är fullbokade tåg det osexigaste som finns <///3
alla vackra planer för januari månad var det som om någon gjorde tusen nålar på
okej hade ju tänkt återförenas med massa älskfolk
men typ ALLA tåg är fucking fullbokade
liksom sen när har sj brytt sig om det?
hur ofta har man inte åkt tåg och halvt behövt hänga ut genom ett fönster för att det har varit så fullt?
mm jag menar det
okej nu är det som det är och man får väl ta och gilla läget i guess
i februari äre håkan i vezteråwzh
och då ska jag dit och se på honom och pussa lite på simon
närå men okej titta på håkedi hå ska jag göra i varje fall
intressant att veta vad jag ska ha för mig om tre månader, eeh nej
saker jag kan konstatera om mig och mitt liv för nuvarande:
-jag har bara två cigg kvar som ska överleva tills imorgon eftermiddag <//3
-gud spelar pingis
-jag är sjukt trött på att vara sjuk, enough liksom
-imorgon ska jag få läsa min journal :)
-imorgon måste jag gå hemifrån klockan bajs-sju för att hinna till skolan
-jag har vissa talanger faktiskt (HAHA jantelagen släng dig i väggen)
okej that's it
herrå


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0