Brothers On A Hotel Bed

usch jag har på mig jeans
jag hatar jeans det är obekvämt
har alltid strumpbyxor eller leggings
men nu hade jag inga rena kläder hemma, allt var på skolan och jag sov hemma inatt
så fick bli jeans
enda bra är att jag köpte dom här jeansen för över två år sen och dom passar fortfarande då blir jag glad
trodde jag hade blivit för fet fast det hade jag inte
det var glädjande
imorgon börjar jag efter lunch fast jag vet inte ens om jag har lektion på hela dagen ååh fint att jag inte har någon koll
och jag sitter liksom med mitt schema i handen
men jag fattar verkligen noll, smart brud eller vad liksom
jag åt middag för fyra timmar sen fast nu är jag hungrig igen :(
ack och ve vad ska jag ta mig till
jag har inget litet jag kan äta heller
isåfall får jag liksom köpa en hamburgare nere på fritids
men asså fint att äta två middagar liksom
usch om jag gör det kommer jag gå upp femton kilo säkert
förresten har jag en ny målvikt nu
mitt förra mål var att gå ner 12 kilo
mitt nya mål är att gå ner 28 kilo
inser ni hur vacker jag kommer bli!? jag kommer utklassa alla i skönhet
ser fram emot det
okej that's all for now

Kommentarer
Postat av: frida

du är fin som du är.

2008-11-04 @ 23:32:55

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0