Brothers On A Hotel Bed

när jag var sjuhundraelva dagar gammal hände något som förändrade mitt liv för alltid
sandra christina eriksson föddes
ända sen första stunden jag träffade dig har jag älskat dig bortom alla gränser
du har varit den människa som alltid funnits där, vi har slagits och skrikit åt varandra och kallat varandra saker som man inte borde kalla någon
och trots detta har du alltid funnits där för mig när jag behövt dig
vi har gått igenom så mycket tillsammans och jag har så otroligt många minnen från saker vi har upplevt tillsammans
för mig spelar det ingen roll vad du säger, det finns visst ett för alltid, i alla fall i vissa fall
oavsett om du inte tror på det, och kanske inte jag heller egentligen, ska jag slåss tills sista andetaget för att få ha dig i mitt liv, och inte bara att vi båda ska leva i samma värld, utan att vi ska vara en del av varandras världar
jag kommer alltid, alltid, finns här för dig oavsett vad som händer och jag kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig
syster, du är den bästa

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0