BoysBoysBoys

jag älskar verkligen att killar kan vara så genomskinliga ibland
det är ju rent ut sagt skrattretande
idag efter lunchen satt jag och rökte så kom en kille gående
så var det en som folk har sagt att han gillar mig
så kom han fram till mig ba "har du en cigg att bjuda på?"
jag ba "nej jag har inte så många kvar"
men ändå satte han sig där jag satt och började prata jättemycket med mig och jag ba eeeh mm
usch han är värsta tönten och berättade för mig att hans största intresse är traktorer och att han byggde en egen traktor när han var sju år, liksom ofta jag bryr mig!!??? jaja whatever
sen är det ju då han söta killen som jag pratade med igår
nu idag när jag kom ner på fritids han ba "hej angelica :D"
jag ba "hej" han ba "det är någon jag vill att du ska träffa.."
jag ba "jaha vemdå?"
han ba "oskar, han sitter där" och pekade på en kille, jag ba eeh jaha?
han ba "oskar gillar dig" och sen började alla killarna nera på fritids ba "ooouh oskar, vilken färg har brandbilen??"
och skrattade och oskar typ  ba sa inget och bara kollade ner i golvet med sitt röda ansikte
sen han söta killen ba "det är en sak jag undrar över angelica, har du d-kupa?"
och typ alla blev helt tysta och väntade på mitt svar jag ba "men gud inga kommentarer, vad är det för fråga liksom"
alla ba hehe
sen reste sig söta killen upp och kom fram till mig och ställde sig på min fot
jag ba "men va? så kan man ju inte göra!?"
fritids-Åke ba "har du glömt vad jag sa igår?"
söta killen ba "vadå?"
Åke ba "att om du upp fördig moget kommer det gå bättre för dig..."
han ba kollade ner i marken
sen köpte jag toast och sötkillen ba "jahapp då var det dags att betala"
jag ba "jag har redan betalat"
sötkillen ba "jaha.. men då får du väl betala lite extra in natura hehe"
jag ba "......" med värsta blicken på han så han blev helt nervös ba "eheh till åke HAHHA eller oskar HAHA" jag ba jovisst liksom
asså dock var detta bara delar av konversationen men aah
och asså han beter sig verkligen som typ en lågstadiekille som är kär i nån
jag menar vi känner inte ens varandra, jag vet inte ens vad han heter, och han frågar vad jag har för kupa och ställer sig på min fot!??
så kan man ju inte göra
jaa vad ska man säga egentligen
och typ alltid när han ser mig han ba "hej angelica :D" jag ba "hej.." han kan ju åtminstonde presentera sig själv tycker man haha
asså det är i sånnahär situationer jag önskar att min högsta önskan kunde gå i uppfyllelse
min högsta önskan är att få veta vad folk tänker om mig egentligen
hmm det vore verkligen praktiskt
asså baserat på de delar av konversationen med sötpojken jag skrev ovan, och så plussar ni på liksom blickar,gester och ansiktsuttryck och tonfall och sånt..
vad tror ni att sötpojken tänker om mig?
asså jag tycker då att det verkar som sötpojken typ kanske möjligtvis gillar mig men asså oj vad fel jag har haft om sånna saker in the past

Kommentarer
Postat av: M

GAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA dör. vilka roliga killar de finns och du verkar griktigt populär bruden<33

2008-11-07 @ 00:42:25

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0