Better

kanske lite, kanske inte alls
jag vet inte hur jag mår i nuläget
jag känner aldrig efter, jag hinner inte tänka på mina tankar
stressen är påtaglig även när jag tar det lugnt, för jag kan inte slappna av
jag kommer på mig själv sent på kvällen när jag ligger och ska sova med att ligga och "hoppa" med benet
jag vaknar med hjärtat i halsen efter ännu en stressdröm
vaknar till en vardag där allt är stress, även när jag inte gör någonting
då känner jag mig stressad över det faktum att jag inte gör något
gör jag något känner jag mig stressad över att jag inte tar det lugnt
min koncentrationsförmåga ligger på minus tretusen
jag klarar inte av att göra minsta sak utan avbrott och tankar som flyger iväg åt alla håll och kanter
lite stress är nog nyttigt tror jag
men inte när det går till överdrift, så att man inte kan sova för man ligger vaken och tänker på allt man borde göra, allt man borde gjort
inte när det blir så att man kommer på sig själv med att ligga och "hoppa" med benet när man ska sova

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0