The Funeral

nu är klockan två på natten
det är alltså bara tio timmar kvar tills jag börjar mitt första riktiga jobb
det är alltså bara sju timmar tills jag ska vakna
jag borde sova så jag inte dör imorgon
det vore tragiskt
men jag är så nervös så jag är helt klarvaken
nu ska jag ta till alla knep jag har för att somna
utom Theralen för Theralen kan ÄTA BAJS OCH DÖ
men lite sånna saker som ha händer och fötter i iskallt vatten, dricka ett litet glas fil och sånna knep
med mina sovvanor har det varit ganska nödvändigt att jag har plockat på mig massa sånna små trix för att underlätta mitt liv
för som sagt, jag hatar Theralen
anyway, nu ska jag då försöka sova
godnatt mina barn

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0