*klick klick surr surr*

mina damer och herrar, jag befinner mig pa. fuerte ventura, en av kanarieo:arna
idag a:r fo:rsta dagen ha:r och jag har redan hunnit bli en kra:fta
det ser inte sa. fint ut ma. jag sa:ga
imorgon ska jag anva:nda solkra:m fifan assa.
ser ni hur fint jag go:r a. a: o:
med prickarna brevid ista:llet eftersom det inte finns riktiga boksta:ver
heheh smart man a:r assa.
vi bor pa. va:rldens mysigaste sta:lle assa.
det a:r liksom ett hotell, fast det a:r liksom inte som ett vanligt hotell utan det a:r la:genheter
assa. vi har en ja:ttestor la:genhet med tva. sovrum ett vardagsrum, ett ko:k och en balkong
shit minuterna ga.r snabbare a:n man tror, ska anva:nda mina sista minuter till att go:ra na.got meningsfullt pa. datorn
som till exempel spela typ va:rsta krigsspelet precis som killen brevid
na:ra. men typ ja normala saker
ha det bra alla ni som befinner er i ett iskallt IKEAland
varma pussar och kramar fra.n solen och va:rmen

om ni vill ha ett kort, skicka sms med er adress 0735361086
(inte normala tra.kiga "hej-vi-solar-och-badar-och-har-det-trevligt-hejda."-kort men liksom roliga "angelica-style"-kort
typ rolika sma. anekdoter och sa.)
jajaja whatever posshaaaj <3


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0