Iceage

jag har fullkomligt glömt bort att räkna ner till julafton
känns superdupersorgligt att jag inte har kollat på julkalendern, och jag har ingen sån kalender med luckor heller
och det känns bara så ojuligt
idag på väla började sandra prata om julklappar jag ba men va nej va?
okej det är typ två veckor kvar ! stört
och eftersom jag är så bra på planering och sånt har jag ofc inga pengar
känns ju toppen, närå men jag får hitta på något för de sista små kronorna jag äger
okej så illa är det inte jag har ju pengar
JAJA anyway
lite julpynt har jag i alla fall, fast ärligt talat var jag för lat för att plocka ner det efter förra julen så det känns inte så juligt, det känns mer som vanligt
men aah det är en glittergirlang dåva intressant alla vill veta det mmm i know
ååh det var så sorgligt på väla idag förresten (eller igår, aah lördag iaf whatever) för folk skrattade åt mig hela tiden
liksom förlåt mig för att jag sjöng med (högt) till julsångerna dom spelade i högtalarna
och förlåt för att jag hade jobbiga strumpbyxor som jag var tvungen att dra upp hela tiden och att jag då drog upp klänningen samtidigt och typ visade trosorna för halva helsingborg+några danskar som var där och julshoppade
och förlåt så hemskt mycket för att jag tyckte att det var jättekul att leka magiker med dörrarna, sånna som öppnas automatiskt så låtsades jag att det var jag med mina magiska krafter som öppnade och stängde dom
asså alla skrattade åt mig hela tiden
sen råkade jag gå in i en människa också
jag gick omkring och visste inte riktigt vart jag var på väg, så helt plötsligt gick jag rätt in i en livs levande människa som stod där
jag ba "OJ FÖRLÅT" och han ba vände sig om och var skitsnygg och blängde lite sexigt och jag ba blev helt kär och så sa jag (igen) "ehehe oj eheh förlåt"
asså det var så pinsamt för det var inte ens massa folk där utan det var jättetomt exakt precis just där så gick jag rätt in i honom
anyway palla nu ska jag försöka göra något meningsfullt (läs röka)
adjö


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0