Changes

Vem hade kunnat tro att jag faktiskt skulle tycka om att jobba?
Inte jag i alla fall, men bokia var jättekul
jag kom dit i torsdags klockan halv tolv och fick en t-shirt, en skylt som det stog "kassapersonal" på och en liten rundtur i butiken (som om jag inte redan hittade där som i min egen ficka)
sen stog jag i kassan till klockan sex, med en kvarts rast typ vid fyra
dom var tvugna att säga till mig att jag var tvungen att ta en rast
för jag märkte inte att tiden gick så snabbt, jag hade verkligen så kul
och det skadade ju inte att sen efteråt inse att jag hade tjänat lite drygt 400 kronor
men ja vad gjorde jag, jag stog ju i kassan, ibland fick jag gå därifrån för att visa någon vart saker dom letade efter fanns
och sen skulle ju typ alla ha sina böcker inslagna som julklappar, så nu har jag verkligen blivit proffs på att slå in paket
fast det går inte så fort ännu, men jag lär mig, speciellt med tanke på att det är så många nu inför julen som vill ha inslaget
ja det var väl i princip det jag gjorde
och det ska jag göra nu 20 timmar/vecka de kommande två veckorna
jag ser verkligen jättemycket fram emot det, för det var hur kul som helst
jaa det var det hela, sen idag (lördag) ska jag till helsingborg
först ska vi på väla, sen hem till kusinerna för att fira födelsedag
okej ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: stina

jag vill också ha jobb!

2008-12-06 @ 12:39:23
URL: http://oneofamillion.blogg.se/
Postat av: frida

kul att du hittat ett kul jobb! :)

2008-12-06 @ 22:40:11

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0