-

kanske lämnar landet kanske
högst troligt, med tanke på att biljetter till kanarieöarna varit bokade massa månader nu
måndag is the day
imorgon (söndag) ska vi fira julafton
eftersom vi inte är hemma på riktiga julen då asså
vi ska inte ha en julgran för vi ska ju inte vara hemma
jag insåg hur fel det kändes så jag gick till en stor blad-växt i vårt vardagsrum, slängde på den en glittergirlang och ställde en ljusstake i den
kändes väldigt kreativt och, inte så fint, men jaja det ser nästan ut som en gran (inte det minsta)
och så la jag alla mina jättemånga paket där under, åh vad fint
nu är klockan ett på natten, det har alltså varit fejk-julafton i en timme
och jag ska packa min väska nu eftersom vi åker hemifrån om tjugosex timmar varav cirka åtta timmar kommer ägnas åt sömn, och resten till trevligt julfirande
jag ska äta mig gigantisk av en massa risgrynsgröt
adjö


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0