-

det skrämmer mig vad det är för slags saker som får mig att drabbas av panik nu för tiden
det är så obetydliga saker som man vanligtvis inte lägger märke till
men för tillfället har min hjärna blivit kapad av små monster
och mina tvångstankar är värre än någonsin och mina tics eskalerar med rasande fart
det kan inte vara lätt att befinna sig i min omgivning när jag har mina värsta perioder
jag klarar inte ens av att ställa ner ett glas på ett bord när det är som värst
jag håller bara på och lyfter upp det och ställer ner det och håller på i upp emot en minut
nu har jag haft sånna tvångstankar i över elva år
det har gått upp och ner och inte alltid varit jättehemskt
men det blir bara värre och värre för varje år
det är ju ärftligt med sånna riktigt seriösa tvångstankar som i princip gör att man ibland inte kan fungera helt normalt i samhället
jag vet att min gammelmormor hade så svåra tvångstankar att hon blev tvungen att genomgå en operation då de "rättade till" något i hennes hjärna
jag hoppas att det inte är något som kommer bli nödvändigt för min del i framtiden
ååh orkar inte, måste sova nu godnatt

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0